Bij Excelsior Rotterdam zijn we altijd bezig met innovatie. Continu zijn we op zoek naar nieuwe manieren om onze supporters te faciliteren en te woord te staan. Vandaag hebben wij daarom in samenwerking met partner Promax IT een chatbot gelanceerd op onze website.
Service
Deze chatbot, die luistert naar de naam Woutje Stein, is ontwikkeld zodat supporters eenvoudig online een vraag kunnen stellen en direct antwoord krijgen. Wij krijgen dagelijks veel vragen binnen over uiteenlopende onderwerpen. Op deze manier hopen wij supporters sneller te kunnen helpen, hun vragen te beantwoorden en zo onze service verder te optimaliseren!
Veel succes
Onze partner Promax is een allround dienstverlener op het gebied van Cloud services, Security diensten en oplossingen op het gebied van Artificial Intelligence: ,,Woutje Stein heeft als doel om meerdere supporters tegelijkertijd te kunnen helpen, waardoor zij snel en gemakkelijk antwoord krijgen op hun vragen. Wij wensen Woutje Stein heel veel succes met zijn nieuwe baan.’’
Aanvulling
Wij zien de chatbot van Promax als een mooie aanvulling op onze bestaande communicatiekanalen. Dit kanaal maakt het beantwoorden van vragen makkelijker, maar indien gewenst zijn wij uiteraard ook gewoon telefonisch of per e-mail bereikbaar.
do 28 maart 2024
Norbert Alblas zet na dit seizoen een punt achter zijn keeperscarrière. De 29-jarige doelman liep vorige…
Lees meerdo 28 maart 2024
Siebe Horemans vertrekt aan het einde van dit seizoen, als zijn contract afloopt, bij Excelsior Rotterdam.…
Lees meer