Heineken is de aankomende vijf jaar nieuwe bierpartner van Excelsior Rotterdam. Het bier van Heineken wordt vanaf de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen, op zaterdag 19 augustus tegen Ajax, in het Van Donge & De Roo Stadion geschonken. Met deze samenwerking wil Excelsior de ervaring voor de bezoekers verbeteren. Naast dat er bier van de brouwer geschonken gaat worden, wordt ook gezamenlijk het Fanplein aangepakt om supporters een nog mooiere wedstrijdbeleving te bieden.
Sander Fischer, manager Sponsoring & Sales van Excelsior Rotterdam: ,,Bij Excelsior zijn we steeds bezig met het verbeteren van de wedstrijdbeleving. We vinden het belangrijk dat onze bezoekers zich thuis voelen en ook na de wedstrijd graag willen blijven hangen. Met een mooi aanbod van food & drinks bieden we ze daarom een complete middag of avond bij Excelsior. Heineken als nieuwe schenkpartner past wat ons betreft perfect in dat verhaal. Zij brengen al 150 jaar gezelligheid en dat voegen wij daarom graag toe aan ons stadion.’’
Rob Poortier (Heineken), Lenny Spermon (Excelsior Events), Remco Witberg (Excelsior Events), Rob Candeias (Heineken) en Sander Fischer (Excelsior Rotterdam).
Rob Poortier, National Account Manager Heineken Nederland: ,,Bij een voetbalwedstrijd denk je al snel aan een biertje, maar we vinden het bij Heineken belangrijk dat je altijd een keuze hebt. Daarom schenken we ook Heineken 0.0. Daarnaast zijn we ontzettend blij met deze nieuwe samenwerking tussen Excelsior Rotterdam en Heineken, waarbij we de rijke historie van Rotterdam en Heineken zullen samenbrengen. We vinden Excelsior Rotterdam een heel mooie professionele club en hebben zin om de aankomende vijf jaar niet alleen ons bier te schenken, maar ook met elkaar de beleving aan de bezoekers van de thuiswedstrijden van de club te geven.’’
Remco Witberg, director creation & operations van Excelsior Events: ,,Wij hebben afgelopen seizoen al flinke stappen gezet met onze horeca en dat blijven we doen. Wij willen de beste kwaliteit leveren en als je denkt aan bier dan komt als vanzelf de naam Heineken naar voren. Dit biermerk is wereldwijd bekend en geliefd. Nadat dat wij eerder zelf de Nsecure Lounge al hebben verbouwd, pakken wij nu samen met Heineken het Fanplein aan om ook de supporters daar een geweldige beleving te kunnen bieden, zodat ze voor en na de wedstrijd gezellig met elkaar kunnen vertoeven onder het genot van een hapje en drankje.’’
di 24 september 2024
Heb je geen Business Seats, maar ben je benieuwd hoe het is om eens een avondje…
Lees meerdi 11 juni 2024
JINC is dankzij DSW Zorgverzekeraar de nieuwe shirtsponsor van Excelsior Rotterdam voor de komende twee jaar.…
Lees meer