YNNO en 1DigitalNL staan ook dit seizoen met hun namen op de achterzijde van de shirts van Excelsior Vrouwen. Beide bedrijven stonden ook de afgelopen twee seizoenen op de achterzijde van de shirts en willen met de verlenging van deze overeenkomst blijven bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het vrouwenvoetbal bij Excelsior Rotterdam.
Meegroeien
Hoofd vrouwenvoetbal Nicole Deurholt van Excelsior Rotterdam: ,,Dit seizoen ligt onze focus op een stap maken op voetbaltechnisch gebied. Alles wordt steeds professioneler binnen het vrouwenvoetbal. Zowel divisie breed als bij de individuele clubs en dat geldt zeker ook voor Excelsior. Dit kan echter niet zonder de support van onze trouwe sponsoren. We zijn er daarom ontzettend trots op dat 1DigitalNL en YNNO ons komend seizoen trouw blijven. Zij steunen ons inmiddels al 2 jaar en groeien jaarlijks met ons mee. Dat laat echt de bereidheid zien om samen de volgende stap te zetten op het gebied van de (sportieve) ontwikkeling van vrouwen- en meidenvoetbal bij Excelsior Rotterdam.’’
Betere resultaten
Bestuurder Harry van der Haar van 1DigitalNL: ,,Op basis van het opgebouwde partnerschap samen de volgende ontwikkelstap zetten, is voor partner 1DigitalNL aanleiding ook het komende seizoen achter(op) de Excelsior Rotterdam Vrouwen te staan. Verdere professionalisering, uitbouw van benodigde faciliteiten, inzet van innovatieve digitale hulpmiddelen, werving en (door)selectie van talent, het beter maken van het team en regelmatig uitspreken van waardering zal net zoals in onze organisatie tot gevolg hebben dat er structureel betere resultaten worden geboekt. Er 100% voor gaan en scoren in de 100e minuut leverde inmiddels al het eerste competitiepunt op in Alkmaar.’’
,,Met de fysieke presentatie van zowel de Excelsior vrouwen als mannen selectie tijdens de Fandag en seizoensopening van de Excelsior Business Club blijkt dat gelijkwaardigheid bij Excelsior inmiddels de standaard is geworden. Zoals door algemeen directeur Daan Bovenberg werd uitsproken: ‘is Excelsior inmiddels veel groter dan we zelf denken’. Ook hier ligt een overeenkomst met partner 1DigitalNL en trekken we samen verder op in het behalen van onze ambities.’’
Ambitie en talentontwikkeling
Robert-Jan Snijders van YNNO: ,,YNNO is hét adviesbureau van nieuwe manieren van werken. Wij helpen onze klanten om ambities waar te maken en een nieuw niveau van presteren te bereiken. Deze missie sluit naadloos aan bij de doelstellingen die Excelsior Rotterdam met haar team in de Azerion Vrouwen Eredivisie heeft! En dus zijn wij als rugsponsor trots dat we ook dit seizoen mogen bijdragen aan de ambitie en talentontwikkeling van deze groep vrouwen, om uiteindelijk met het team tot een hoger prestatieniveau te komen.’’
di 24 september 2024
Heb je geen Business Seats, maar ben je benieuwd hoe het is om eens een avondje…
Lees meerdi 11 juni 2024
JINC is dankzij DSW Zorgverzekeraar de nieuwe shirtsponsor van Excelsior Rotterdam voor de komende twee jaar.…
Lees meer