Ook dit seizoen mogen wij weer verschillende nieuwe bedrijven verwelkomen bij onze Businessclub. Op deze plek stellen wij onze nieuwe partners voor. Vandaag het woord aan Harborn digital.
Harborn digital
Harborn is een toonaangevend digital agency in Nederland met haar hoofdkantoor in Rotterdam. Harborn wil samen met opdrachtgevers een positieve verandering brengen in de wereld. Dit doen zij door de krachten te bundelen op het gebied van data, design, technologie en communicatie. De wereld staat voor grote uitdagingen, kijkend naar de toekomst van werk, onderwijs, gezondheid, energie, voedsel, finance en mobiliteit. Harborn opereert in het hart van deze ontwikkelingen en zet graag zijn uitzonderlijke vaardigheden in. Altijd in co-creatie en als team, want samen bereik je meer dan alleen.
CARU Containers
,,Wij werken al een aantal jaren met trots mee aan de digitale transformatie van CARU Containers. Zij maakten ons enthousiast om ook eens te kijken bij de businessclub van Excelsior en we waren meteen superenthousiast over de sfeer en de organisatie. De keuze om businessclublid te worden was snel gemaakt. En daarbij gaan we vanzelfsprekend voor de lange termijn. Net als bij onze mooie klanten’’, aldus Ferdinando van de Panne, commercieel directeur van Harborn.
Digitale Teams
,,In de consumentenmarkt zien we dat klanten al geruime tijd uitstekend bediend worden op digitaal vlak, wellicht zelfs een beetje verwend zijn. In de business-to-business markt is echter nog ruimte voor verbetering en een inhaalslag op het gebied van digitalisering is noodzakelijk. Door slimme toepassingen van digitalisering, met een specifieke focus op Data en AI, ontstaan er nieuwe en innovatieve businessmodellen. Ons doel is om met onze digitale teams meer zakelijke kansen voor onze klanten te genereren, tegen lagere operationele kosten en met een grotere mate van klantloyaliteit als resultaat.’’
Naamsbekendheid en netwerken
Op zoek naar een voetbalgerelateerde businessclub kwam Ferdinando van de Panne uit bij Excelsior Rotterdam: ,,We deden vroeger weinig aan marketing, maar sinds onze rebranding twee jaar geleden werken we veel meer aan onze naamsbekendheid. Daar hoort ook netwerken bij. We hoorden weleens over de Excelsior Business Club, bijvoorbeeld via onze gewaardeerde klant CARU Containers. We zijn gaan rondkijken en merkten dat iedereen sympathie heeft voor Excelsior. Van Leeuwarden tot Maastricht vonden we waardering voor de club. Bij Excelsior voelt het alsof iedereen met beide beentjes op de grond staat. Daar herkennen wij ons in. Familiair en laagdrempelig, dat past bij ons. En wij vinden het leuk om klanten mee te nemen naar de wedstrijden, samen een leuke middag te beleven en te verbinden.’’
vr 14 maart 2025
Mick Schmale, vertegenwoordiger van wedstrijdsponsor Marts Projectmanagement, was aanwezig bij de wedstrijd. Marts Projectmanagement is al…
Lees meerma 10 maart 2025
Vanavond staat de 31e speelronde van de Keuken Kampioen Divisie op het programma. Excelsior ontvangt FC…
Lees meer