Na de zege op FC Groningen is een nieuw seizoen in de Eredivisie binnen handbereik voor Excelsior. Maar de club is er nog niet. In de Excelsior Podcast bespreken Daan, Frank en Etienne de afgelopen weken. Daarnaast blikken ze nog terug op afgelopen weekend toen 40 deelnemers aan de Excelsior Street League met de bus naar Groningen gingen voor een clinic en het duel. In de categorie oud-spelers deze keer Winand van Loon