Edvin Oklopcic is bezig aan zijn zevende seizoen als businesspartner van Excelsior Rotterdam. Met Gingerless en vijf onderliggende labels is hij aangesloten bij de Excelsior Business Club. Afgelopen woensdag was hij uiteraard bij de openingsavond van de businessclub en prompt zette hij de naam van zijn bedrijf Walljar op het bord als wedstrijdsponsor van het thuisduel tegen FC Emmen.
,,Er is geen speciale reden dat we voor de thuiswedstrijd tegen FC Emmen hebben gekozen’’, vertelt Edvin lachend. ,,Er waren nog een paar wedstrijden over en EBC-bestuurslid Dannis de Redelijkheid spoorde mij aan om onze naam achter het duel tegen FC Emmen te zetten. We dragen graag een extra centje bij aan de club, want in de seizoenen dat wij hier nu sponsor zijn heb ik echt een warm hart gekregen voor de club.’’
Rotterdammer Edvin Oklopcic groeide zoals veel mensen uit deze stad op met Feyenoord, maar had altijd al sympathie voor Excelsior. ,,Nadat we sponsor waren geworden, werd het gevoel voor de club steeds warmer. Inmiddels is het zo dat ik echt een rotgevoel heb als Excelsior verliest. Het is vooral de sfeer die mij aanspreekt. Er is een harde kern van ondernemers die er altijd is, ook toen Excelsior was gedegradeerd. Die bedrijven vormen echt het kloppend hart van de businessclub.’’
Wat hem aanspreekt aan de sfeer binnen de sponsorgroep is dat de lijnen kort en persoonlijk zijn: ,,Het zijn vooral eigenaren en directeuren die je tegenkomt en dat zorgt voor een bepaalde sfeer. Het gaat veel mensen vooral om de gezelligheid. Naarmate je vaker komt, leer je steeds meer mensen kennen en daardoor denk je aan elkaar als je iets nodig hebt. Wij halen als Gingerless Group best veel handel uit de businessclub, zonder dat we daar heel veel voor hoeven doen.’’
Gingerless begon ooit als digitaal bureau, maar inmiddels bestaat de groep uit meerdere bedrijven die vanuit een eigen concept het leven hebben gekregen. Gingerless doet mooie dingen voor klanten op het gebied van on/offline marketing, maar levert daarnaast bijvoorbeeld met Walljar unieke wanddecoraties. Andere labels van de Gingerless Group zijn Chathands, Vikingleads, Liketribe en Kaderplus.
De sfeer op de openingsavond was afgelopen woensdag volgens Edvin weer geweldig: ,,Precies zoals het altijd is. Zeker voor nieuwe sponsors was het denk ik erg leuk om kennis te mogen maken met de club. Bij Excelsior is de sfeer altijd heel persoonlijk en toegankelijk. Ook zaterdag wordt het vast weer gezellig in het stadion. FC Emmen is bovendien een tegenstander waarvan je zou moeten kunnen winnen. Ik verwacht daarom een 3-1 overwinning!’’
Wedstrijdsponsor: Walljar
Balsponsor: Autotaalglas Gouda
di 24 september 2024
Heb je geen Business Seats, maar ben je benieuwd hoe het is om eens een avondje…
Lees meerdi 11 juni 2024
JINC is dankzij DSW Zorgverzekeraar de nieuwe shirtsponsor van Excelsior Rotterdam voor de komende twee jaar.…
Lees meer